Friday, November 4, 2011

Kalea Baby Ring sling

Sudah sampai..




Kalea Baby Ring sling.. bought from FSOT TBW.. far from US.. cepat giler shipping.. tengok date of post was on 26th October, sampai kat meja ofis saya on 2nd November.. seminggu je shipping from US.. memang pecah record la.. setakat ni shipping barang from US yang amik masa dalam seminggu je.. bagus-bagus! dan  siap the previous owner gave a note! sweet mama <3


Mula buka package tengok color tak macam yang saya gambarkan. Ingat color dia soft pink. Rupanya color peach ( exacly like my wall paper blog ni.. ) untuk silk dan bahagian linen tu macam color coklat purple err susah nk tangkap actual color just pakai camera phone saya ni. Tapi saya sangat suka!! {big Grin} :D ngee




Fabrik dia dah soft.. dan memang nampak macam dah digunakan tapi still nampak lawala..  dengan harga yang murah ok lakan..

ok ni detail
Brand: Kalea Baby
Lenght/Size: 70"/ S size
Ring size/color: big/slate
Fabric: double layer linen and silk: sebelah linen sebelah silk, but i not sure what kind of silk.. look like dupioni silk {dont know, i guess}
Color: Peach and brown/purple
Shoulder stlye: Kalea Gathered Shoulder

Action picture later.. have to wait the baby pop out.. Insya Allah.. makcik dah tak larat nk bw sekarang ni dik non.. tambahan lagi anak bujang 2tahun setengah ni dah makin berat.. ;)

nota qaseh: ni sling saya yang ke.. errr... 7 :p tp ada dua for sale.. so i assume this is no 5 ;p


Qaseh...
alynn fazz

No comments: