Friday, April 17, 2015

Berlian

Aku kena rajin tulis blog sekarang ni.

Lama dah aku tinggal blog ni.. tahun lepas satu apa pun aku tak tulis.
Tahun ni baru ada satu post.
ok azam tahun ni nak corat coret dalam blog ni..
ok korang bersedia..

aku dah tutup facebook aku atas sebab-sebab tertentu.
tapi aku tak leh nak tahan diri daripada nak coret sesuatu.

Di saat aku rasa pelbagai rasa..tetiba Allah ilhamkan sesuatu..dan Allah datangkan sesuatu..
Ya Tuhan.. Maha Pengasihnyamu ya Allah
wahai hamba
nikmat apakah yang masih engkau nafikan ..

Kadang Allah duga kita untuk kita kembali bangkit menjadi lebih baik dari sebelumnya.
Mengambil kata-kata seorang sahabat.. katanya Alin yang aku kenal dulu penuh ambisi.. penuh semangat.. apa yang aku nak buat aku buat.. dulu berani sekarang banyak ragu-ragu.

Aku akui situasi sekarang tak macam dulu. Tapi now.. aku slowly kena ubah.


Berlian terhasil daripada tekanan yang kuat

pic courtesy form google
Shine bright like a diamond
Shine bright like a diamond


Find light in the beautiful sea
I choose to be happy
You and I, you and I
We’re like diamonds in the sky 


Im backkk!!!

Qaseh...
alynn fazz

No comments: