Wednesday, March 10, 2010

Iryne Natalia Batrisya 6th Birthday


Iryne..

sorry maksu lupa Birthday Iryne 06/03/10 hari tu..

tak apa lepas ni maksu ingat.. iryne punya birthday sama bulan dengan Asyraf la.. Mac.. nanti boleh buat birthday party sama.. tapi tunggu asyraf besar sikit la.. buat sekarang pun bukan dia faham lagi..(huhuhu.. sebenarnye.. maksu tak ada budget.. kekeke)

ok HAPPY BELATED BIRHTDAY!.. belajar rajin-rajin tau kat sekolah dan jadi anak yang baik.. moga panjang umur n murah rezeki.. membesar dengan sihat, cantik (secantik nama iryne)dan pandai..tolong mommy n daddy tau!..

sayanggggggggg iryne..
ni gambargambar iryne yang dah berkurun lama ada dekat maksu..masa wedding maksu 4tahun lepas.. iryne masa ni baru 2tahun.. comel sangat.. macam anak jepun..

igt tak dulu iryne suka mandi dlm tempayan besar kat umah mak.. dah macam anak raja jepun mandi dalam tempayan.. huhuhu.. maksu suka gambar ni.. tapi oppss..seksi skit.. huhuhu..


like father like daughter..





nampak tak k.wani kat belakang tu.. pun cute..

okla iryne.. nanti maksu kasi hadiah yer..


nota qaseh: entry ni ditujukan khas utk ankbuah saya ya kalian..:) tu yang kene taip penuh takde shortform.. bg senang dia nk baca.. hehehe..

Qaseh...
alin arman

2 comments:

aLoNg@Na said...

kak cumel giler ank menakan ko ni kak...sejibik ank jepun...

alinarman said...

huhuhu..comel kn.. skang pun comel lg. cuma dah kurus sikit n tinggi.. ni dak iryne ni kesayangan semua org.. sgt cerdik..