Thursday, February 10, 2011

Korean Fesyen

Korea..

drp fesyen baju, rambut, kasut sampai la kepada drama, penyanyi dan artis group nya mmg sangat menawan hati saya.. dia orang punya tarian pun best.. dia orang pandai choreograph tarian.. kalau artis dia orang buat perfomance memang meletop.. showmanship bagus..

dan saya salah seorang yang telah terpengaruh dgn angin fesyen daripada korea nih..

baru 2 ari lepas saya order rini dah sampai bagus betul.. dan terus try.. hasil nya..

just nice.. ngam-ngam toi dengan badan.. errr sila abaikan backgrund  yang semak tu.. macam biasa posing dalam bilik fail aka bilik gerakan kami di ofis.. ngee



makeup gaya 50's lipstik merah menyala makngah.. ngee
owh mek suka uols.. ok tak.. bak kata auntie saya.. "Dress 2 kill...for your ownself..hubby..and your career..and u feel good with it!..confident..satisfaction..of course happiness.."  and i absolutely agreed!!!

nota qaseh: saya suka pakai cantik-cantik..

Qaseh...
alynn fazz

No comments: