Monday, July 25, 2011

senyum.. tak perlu kata apa-apa


Syukur atas kurniaNya


4 weeks.. perut sudah moncit tp sebenarnya moncit lemaks ngee

I am now 9 weeks pregnant.. ;)) tapi tetap alahan macam both pregnancy sebelum ni.. refer doc yang sama pun dia kata patern yang sama.. muntah, tak lalu makan dah macam tapi basi.. lemau je. berat tinggal 43kg je. Tapi hopefully lepas 1st trimester ni abis la alahan.. yang sebelum ni alahan sampai nak dekat bersalin.. kadang jeles tengok orang lain pun preggy juga tapi relax je.. takde masalah.. tapi redha la.. rezeki masing-masing.. mudah-mudahan di permudahkan waktu bersalin nanti macam both kelahiran terdahulu..

Nota Qaseh: Tuhan berikan la kekuatan untuk harungi ujian ni.. for Dear Hubby, thank you so much because take over kerja-kerja rumah dan uruskan anak-anak. Cant imanging life without you. Love you So much!!!

Qaseh...
alynn fazz

5 comments:

Rya Rizyana said...

tahniah alin... seronoknyer..

Rozy said...

take care yaa alin!!

Hidayah said...

alinnn...congrats!!!jelesnye...

Aishah Megahasz said...

Wow...sorang lagi mengandung. Take care!

alin said...

thanks to all.. meh2 join the club.. baby 2012.. ngee...