Thursday, April 4, 2013

Update pantas!


Sindrome malas update blog telah kembali.. hahahha

update pantas
25 Februari lepas.. Arash dah setahun.. aku tak buat apa party ke sambutan ke sebab mcm Izz dulu,
Arash alergy telur so takyah beli kek :p..

15 Mac lepas.. Birthday Asyraf plak.. dah empat tahun.. aku balik kulim.. so Umi dia (kakak aku) belikan kek.. kek utk budak perempuan.. hahhaha belasah je itu je yg adoo kt kedai kek tu time tu..
gambar nanti aku upload

minggu lepas aku kena gi Sabah.. terpaksa.. dah boss tanya bleh ke tidak. takkan aku nk ckp tak bolehkan.. gi pun ofismate yg lain kena gi Langkawi, so aku pilih gi Sabah sbb kena gi satu hari 2 malam je.
Aku ingat ok la tinggal Arash ngan papa dia. Sekali melalak dia.. sian.. malam-malam cari mommy.. sedih aku dibuatnya.. tapi mmg seronok Sabah ni.. patut la ramai yg berebut nakkan Sabah.. Mudah-mudahhan ada rezeki lagi ke Sabah.

Muka orang susah hati tinggal anak.. duk cakap ngan anak.. tp sompek senyum.. muka takpakai apa pun.. tak mood  :p

Sejak kebelakangan ni aku kerap susah hati.. mcm-macam benda aku fikir.. pasal anak, pasal kerja, pasal kawan-kawan, dan juga pasal mati :p.. mula muahasabah diri.. apapun boleh aku katakan.. aku perlu hidup untuk anak-anak dan yg penting cari keredhaan Allah.. sabar dan sentiasa bersyukur..Bersangka baikla dengan Allah..

dan yang terbaru..  aku dah dapat permission nak citer pasal inovasi yg MARDI hasilkan..
yeayyyyyyy! lama dah terniat kat hati nak cerita.. yela kang benda yang baik, elok la dikongsikan bersama kan.. banyak benda sebenarnya aku nak kongsi.. tapi takut plak kang kena marah plak.. yela kitakan SYMP (Saya yang menurut perintah). Tapi now boss cantik aku dah bagi kebenaran.. terbaikk la..

So nantikan entry aku pasal inovasi MARDI.

tungguuuuuuuuuu.................

Qaseh...
alynn fazz

No comments: