Tuesday, April 21, 2015

Cabaran Supermak 40 hari katanya

Salam Rejab

Hari ni dah 2 Rejab 1436H

Aku berazam untuk melakukan sesuatu secara konsiten selama 40 hari berturut-turut.
Orang kata.. (tatau dan aku tak pasti orang mana yang kata :p) if kita nak buat sesuatu tu secara istiqamah dan menjadi amalan secara berterusan dan menjadi benda wajib yang kita mesti buat.. so kita kena mulakan dan buat benda tu selama 40 hari.

Oleh yang demikian.. aku telah mulakan  2 hari lepas. Ingat nk mulakan semalam sempena satu Rejab 1436H tapi tak zabar nak start.. so aku mulakan sehari awal. Aku tatau aku mampu ke tak.. tapi takat ni aku masih bernafas la.. huhuhu.. tapi penatnye lahai jangan cakap. Tapi aku kena kuat, kena kental..

Apa benda yang aku buat tu? adalah beberapa perkara.. tapi setakat semalam masih ada dua perkara besar yang aku tak mampu nk buat lagi. Takpe slowly.. inshaAllah.. kita cuba tengok hari ni macam mana. Janji dah ada beberapa perubahan dah.

Just believe in youself and you can do it! gituh..


gambar sekadar hiasan yang takde kene mengena dengan entry.. ahak..
picture courtesy from http://www.playdoughtoplato.com/egg-head-planters/
boleh ajar anak-anak main tanam-tanam pokok dalam kulit telur macam ni ;)



Salam Qaseh...
alynn fazz

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)