Wednesday, January 27, 2010

milk supply drop! ish..

saya baru nk update blog..
sekali bos besar bg kerja plak..
baek boss.. sy yg menurut perintah..

tp saya nk cerita jugak.. cerita sedih..
ari ni saya pump susu dpt 4oz jer.. uhuk uhuk..
tatau la sebab apa.. xpenah jd mcm ni lg nih..
agaknyer sbb saya dah pump sekali sehari lately.. so milk supply drop gila2..
hmmm.. ada amik pic.. nanti la saya up pic.. nk blk dah ni..


Qaseh...
alin arman

3 comments:

Aishah Megahasz said...

Aishah pun dok pam sehari sekali saja sekarang ni. Pemalas... tapi dalam hati cuak jugak takut susu drop. Isk..kena seru semangat baru ni..hehehehe

Ena said...

x per.. at least ader juge lam sehari.. :)

alinarman said...

tula aishah.. adalah sgt susah hati.. stok dlm fridge ada la 15botol(4-5 oz).. alin pun cm aishah gak la.. masuk jer kerja pam sekali sari jer.. tp dulu bleh dpt byk gak.. start bln puasa supply makin menurun.. smpai la smlm..sgt pelek.. hmm kene mkn longan ni.. n start pump 2x sari kot.. yela .. kene cari semangat yg hilang nih.. huhuhu.. tp asyraf pn mmg xminum byk.. sari adala 6oz jer dia minum.. dah start mkn dia kurang minum susu.. rasenye dia tahan kot.. 'reverse cycling'kn org panggil? sbb biala amik je dia dr umah pengasuh.. xdan2.. dlm keta gak dia nk selak baju cari nenen.. n mlm .. mmg kajap2 nenen lg.. hmmm