Friday, July 23, 2010

K.U.S.U.T




setelah 4 thn saya menghadapinya sensorg dah smpai satu tahap saya dah boleh dah.. saya mesti luahkan to some one.. kadang kala saya nk luahkan apa yang terpendam pada seseorang.. seseorang yang tidak saya kenali.. bkn kepada kawan2 atau keluarga. bkn apa takut nanti di salah erti oleh teman rapat dan family.. baik saya ceritakan pada seseorg yg tidak begitu rapat. jd saya leibh senang nk berbicara dan meluahkan segalanya dan org tu pun takdela anggap saya bukan2..

so i decided to talk to the kaunselor.. not a real kaunselor acctually.. seorang kenalan tetapi tak pernah bersembang face to face dengan dia. tapi naluri saya kuat mengatakan dia adalah orang yang sesuai untuk saya buat luahan hati..

alhamdullliah.. stlh selesai sesi kaunseliing.. im feel really relief..
saya dah buat keputusan sebelum ni tapi agak susah saya nk laksanakan dan bila kaunselor tak bertauliah ni bgtau apa yg patut saya lakukan n i know i made a rite decision.. just nk melaksanakannya saja.. sometimes we just need someone to tell me that we r doing rite thing.. kann...

sepatutnye saya buat sesi mcm ni sejak awal dulu.. tp saya tiada keberanian dan saya terlalu mengikut perasaan. hmm alhamdullilah sekarang tidak lagi..
bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang..


thank you very much buddy.. u know who u r..

Qaseh...alynn fazz

No comments: