Tuesday, November 2, 2010

Bye-bye my Beautiful Pognae

sila ignore muka sy yg pucat itew..
Salam...

Bertemu lg di bulan November.. sedar tak sedar dah masuk bulan November dah penghujung tahun dah.. hmm.. cepatkan masa berlalu..

byk benda yg nk dicerita dan diluahkan.. tp sy nk say good bye pada Soft Structure Carrier yg saya beli dulu. ni merupakan SSC kedua saya. yg pertama international branding.. dari Korea berjenama Pognae yang saya beli drp local shop onli9 http://www.slingmemama.com/.

saya tertarik utk beli ni sbb harga nye murah berbanding SSC imported yg lain dlm RM350 jer. dgn ciri yg best mcm ada mesh fabric kt tgh yg boleh dibuka time panas. dan sy suka dgn corak dia.. tp ofcoz En.Somi tak suka sbb flowery. Tp bg saya sgt cantik dan saya berkenan sgt.bleh tgk ciri yg ada pd SSC ni dlm gambar dibawah
gambar diambil drp website Pognae



SSC ni sgt ringan.. tp yg sy tak berapa suka sbb padding di bahu dan pinggang sgt tebal.. saya kena adjust btul2 if nk pakai front carry, if not padded kt pinggang tu akan menyucuk tulang kt pinggul saya ni.. mcm saya pakai jumpsac orbit SSC yg frist version dulu. tp if letak btul2 kt pinggang ok la. tp tula asyraf dah tinggi if pakai kt pinggang front carry kepala asyraf dah ganggu penglihatan saya.
then saya tak berapa pakai sgt la.. since dear husband pun tak mau pakai sbb bunga2 print dia tu.. so saya rasa baik dijual. akhirnya 2mggu lepas ia selamat berada bersama tuan yg baru.. nk lihat review lain sila kunjungi kawan saya http://shmontel.com/post/1039609550/visiting-sling-5-pognae-ssc

ada byk pilihan warna dan corak
shopping kt JJ. asyraf dah mengamuk nk turun

antara koleksi babywearing gear milik saya. SSC pognae hanya tinggal kenangan. Ring Sling ada 5: Dari kiri: customade Rawsilk Mamapatch (local), Dupioni silk Comfy Joey (imported), Luxury Linen Jumpsac (local), Customade linen blend Jumpsac  dan black mesh water sling (tiada dlm gambar) juga dr Jumpsac. juga tiada dlm gambar Bamberoo Mei tai (imported) yg saya kasi travel utk org lain merasa pakai.. 
so sekarang saya dah takde SSC.. tunggula Bamberoo Wrap Conversation SSC saya siap dulu.. lmbatttt lg.. wrap pun tak pilih lg nk yg mana satu..

Nota qaseh: i love babywearing!

Qaseh... 
alynn fazz

No comments: