Tuesday, November 16, 2010

Mama Patch Rawsilk RS setelah di 'alter'

im bored.. so teringt tak review lagi psl my custom Mama Patch Rawsilk yang telah di alter.. sebelum ni saya dah buat review di entry ni

asalnya custom rawsilk MP RS ni warna cream cenggini.. senang nk match dgn baju kurung tuk g kenduri
Custom rawsilk.. like the color
dan saya sempat la pakai masa wedding ank buah..mmg sgt match! dan mmg tak panas rawsilk ni.. malahan ada effect menyejukkan pada kulit. i love this fabric.
with sisters

BW life saver.. hands free.. bleh bg minum ank dan kita pun bleh mkn dgn senang hati
us, 1 family
with k.lia and niece.. iryne
dah dua-dua nk mommy dukung.. yg nila caranya i maintain badan ye puan-puan sekalian..
tapi saya masih terasa agak sakit di bahu bila dukung asyraf bout 1hr. saya rasa disebabkan oleh bahagian bahu  MP rawsilk RS ni dijahit pleated. so saya tanya Chin Nee (owner MP) utk alter bahagian bahu jd gathered shoulder.. dan alang2 hantar alter saya request tuk tambah bahagian tail utk pnjg sedikit sbb sblm ni v-tail, bila saya pakai agak singkat.. sy suka tail labuh sket bak kata member MBW, Elly, bila pakai rasa macam miss world gitu.. ngee.. dan Chin Nee sgt baik hati bersetuju utk alter dan servisenye sgt bagus hanya bbrp hati hantar tuk later dan  inilah hasilnya.. dlm gambar kiri sekali. like it..

sy sgt sayang RS rawsilk MP ni.. sbb kain nya yg silky cantik tuk dipakai pada special occaiosn dan juga sejuk pd kulit sgt sesuai dgn cuaca kita dan bleh pakai kt umah yg takde air-cond. highly recomended! dapatkan Rawsilk RS MP anda sekarang.. layari http://www.mamapatch.com/welcome/.

after alter.. added new color at the bottom.

nota qaseh: now saya cuma ada 5 RS jer.. :p


Qaseh... 
alynn fazz

No comments: