Monday, January 2, 2012

2012

oh dah  2012!

kejap jekan..  yekejap je saya tinggal lagi 56 hari nak beranak.. (errr takutnya..)

hmm.. mengenang kembali apa yang dilalui sepanjang tahun 2011.. pelbagai suka dan duka dilalui..
saya akui byk yg menyentuh hati dan saya lebih beremosi.. sejak mengandung ni lagi la.. since bulan 5..
mudah-mudahan baby ni tak terikut la emosi saya sepanjang mengandungkannya..

so yang tak best biarkan berlalu dah tak nak ingat dah.. cuma mengenanag kenangan manis sepanjang tahun 2011..
- dapat beli rumah dan duduk dirumah sendiri even rumah biasa.. syukurlah..
- dapat rezeki menambah zuriat.. syukurlah..
- dapat membeli beberapa barang yang dah lama dihajati.. syukurlah..
- dapat pindah semula ke tempat kerja lama yang saya sendiri tak sedar saya amat meminati bidang tu.. dan saya amat happy bila gi kerja.. syukurlah..


syukur ke hadrat Allah.. moga rahmah, rezeki dan  limpah kurnia sentiasa memayungi kita..
so saya berhajat.. (tak mo sebut azam nanti tak tertunai.. ngee :p)  tahun 2012 ni..
- cuba sedaya upaya untuk sentiasa berfikiran +ve.. sebarkan aura positif dan horman oxytocin ( hormon kasih sayang) agar kehidupan lebih harmoni dan..
- cuba untuk jadi yang terbaik..
- nak belajar balik bawa keta.. hahhaha ye lesen berbelas tahun tapi tak leh bawa keta..
- dan mudah-mudahn saya dapat melahirkan baby no.3 dengan mudah dan secara natural home anda water birth.. mudah-mudahan Allah izinkan.. aminn

dan ada lagi beberapa perkara yang saya inginkan tapi tak perlulah saya coretkan disini..

mudah-mudahan apa yang kita hajati dan tanamkan azam akan jadi kenyataan.. aminn



aktiviti anak2 di pagi hari pertama 2012 ;)




Nota Qaseh: Moga 2012 memberi sinar yang menerangi kehdupan kita aminn..


Qaseh...
alynn fazz

No comments: