Monday, January 23, 2012

She + Raw Silk Rock!

ingat tak Elleville Zara Silk She yang saya beli ritu..

disebabkan panjang 4.7m.. (size yang ngan dengan saya size 5, 4.2 m) so saya hantar ke Syazrina owner Jumpsac baby untuk hemmed (potong) kasi pendek 3.6m dan selebihnya buat RS. Memang agak susah sebab pendek, saya saya suruh syaz tambah dengan Raw Silk warna purple.

So nila hasilnya..

                                                 

 Inspiration  from JS Raw Silk Lavender Gradiation.. im not a fan of purple (was.. dulu la not now :p) tapi saya suka tgk shade raw silk purple ni.. cantik pulak. 

picture from Jumpsac website


Cukup puas hati... sangat cantik! and Syaz done a great job. Tak nampak pun sambungan idan boleh pakai depan belakang. The only purple RS yang memang akan kekal bersama saya sampai tutup kilang anak :p.

                                                      

Raw Silk JS ni feel dia beza sket dengan Raw Silk Mama Patch. A bit keras tapi rasa lama-lama lembut la.. 
tak tau la ada cooling effect macam raw silk Mama Patch ke tidak.. rasa macam takde.. tapi takpe janji cantik.




simply  love it!


Qaseh...
alynn fazz

No comments: