Thursday, January 10, 2013

2013

dah seminggu tahun baru 2013 membuka tirainya..

so amacam? ada semangatkah?

ye kena ada semangat selalu.. walaupun kadang ada gak terasa semangat yang hilang..

ok tahun ni berazam..


  • lebih berdisiplin.. jangan lewat datang opis.. huhuhu
  • pelihara solat 5 waktu.. walau apa pun keadaan dan situasinya
  • start exercise.. yang menyeronokkan la.. ofcoz.. enjoying aerobic and dancing again.. nak start zumba dan tarian gelek..
  • get back my BODY KERENGGA yang dah hilang.. huk huk huk.. tats why i nak belajar tarian gelek.. katanya boleh dapat body cun.. belajar kat mana? youtube suda ;)
  • lebih masa untuk tumpu pada pelajaran anak-anak..start dah ajar anak ngaji dari hujung tahun lepas.. rasanya bab mengaji ni aku nak ajar anak aku sendiri. Macam mak aku ngajar aku dulu. Tapi kaedahnya aku tambahbaik la.. aku follow kaedah ustaz Zamri.. kaedah al-Matien.. gabungan cara al-baghdadi dan juga iqra.. macam mana tu? lain entry aku citer



  • dan ada 2 benda yang tahun lepas punya azam tak tercapai.. so bring forward to this year.. ngeee..
  • dan juga in sha Allah lebih rajin update blog.. bukan nak merapu sangat atau cerita pasal aku atau keluarga aku sangat.. tapi lebih kepada perkara yang aku rasa baik untuk dikongsi bersama pembaca blog ni.. (ceh macam la ramai sangat yang bacakan.. huhuhu) 


ok itu saja entry untuk awal tahun baru.. dah 10 ari dah.. ;)

"Write it on your heart that every day is the best day in the year" - Ralph Waldo Emerson. :)

Qaseh...
alynn fazz

No comments: