Wednesday, September 1, 2010

Happy Birthday To Dear Sis ALIA

K.Alia with her hero Nine
Allah selamatkan kamu..
Allah Selamtkan kamu..
Allah selamatkan You
Allah selamatkan kamu..

yeahhhhh..

Hari ni Hari Ulang Tahun Kelahiran (saya tak suka guna Hari Jadi.. apa yg jadi? dah lama jd sejak dlm perut lagi.. hehehe) kakak saya yg no.2 (atas drp saya). berapa usianya.. takyah la tau..
yg pasti lebih tua la dr saya.. ngeee...




Ok  to U..
saya dah wish kt fb tp nk buat gak special entry tuk awk..
moga lebih tabah dlm menjalani kehidupn ini... dikekalkan jodoh.. dipanjangkan usia.. dimurahkan rezeki dan bahagia duni adan akhirat.. aminnn..

n terima kasih la sentiasa sokong n selalu backing saya.. ngeee.. ish terigt lak zmn muda2 dlu..
n maintain ur humor utk lebih awet muda.. awk mmg pndai buat lawak.. kekekeke..
orait tu je ucapan besday..

K.Alia dgn ank sulong:Iryne
oh saya jeles sbb kakak-kakak saya tingi drp saya.. saya je kemetot..
masa kenduri ank buah..
hadiah?

errr.. saya bg Cloth pads jela yer.. hehehe..

nota qaseh: sayanggg you my dear sister!

Qaseh...
alynn fazz

No comments: