Monday, September 6, 2010

K.U.R.U.S

Hmmm... sejak berpuasa ni.. saya dpt rasakan berat badan makin turun..
hmm mmg la baguskan.. i got my figure ank dara blk.. tp risau gak.. saya rasa muka makin cengkung plak.. hubby pun cakap muka dah cengkung..

td gi ambil measurement tape.. measure figure.. oh! adalah sgt terkejut ye.. dah mcm zmn sekolah menengah la plak.. zmn kurus kering.. pinggang tnggal 24", bum 34 jer.. adoi.. tak suka la..bkn apa dah usia masuk BMW 3 series ni.. kene berisi skit.. tak le nmpak kurus n cengkung so tak le nmpak tua.. huhuhhu.. kannn..

have to put on weight la.. tp mmg tak lalu makan.. buka puasa je makan skit pastu sahur makan semula. tu jer..saya rasa bdn saya dah mcm Victoria beckam.. seyes.. kering.. tak cantikkan.. tp victora muka chantik tak pe la.. saya apo yg adoo.. hrp kilang susu je ada isi.. ngeee.. hrmm mcm si Victoria ni la.. zmn sek dulu org panggil saya.. lynn skeleton bergerak.. hampeh..

saya rasa kurus cm victoria ni.. esp tang tgn , leher dan bahu tu pinggan ke atas.. sejibik.. hmm.. 

tp kurus-kurus pun Beckam still sayang Victoria nikan.. untung btul..
tak pelah raya ni makan banyak-banyak.. & have to work out.. nk dpt best figure mcm Jeniffer Love Hewit (& Rozita Che wan.. ngeeee... love them very much.. chantikkan..





nota qaseh: hubby masih sayang lagikann...



Qaseh... 
alynn fazz

No comments: