Tuesday, September 28, 2010

Selamat Hari Lahir Mak

mak.. Adilah bt. Hassan.. gambar masa wedding saya 4thn lepas..
this entry decicated to my beloved mom..

Happy b-lated 64th Birthday Mak.. Adilah bt. Hassan.. (oh mak saya nama sedap okke.. masa sekolah dulu member selalu cakap nama mak saya lg sedap drp saya.. adoi.. )

Birthday mak saya on 14th September 1946. tp mak cakap mak lahir awal lagi.. tp arwah Wan (datuk saya) lambat ke daftar kt balai polis masa tu.. so polis letak tarikh g daftar bukan tarikh lahir sebenar.. tp takpela mak.. kita sambut on 14th jela mak..
on raya ke-7 ritu.. masa tu mmg saya ada kt umah mak.. tp terlupa plak.. yelah dah syok beraya kn..
siap mlm tu beli KFC lg makan kt umah..
the next day saya bertolak blk ke kuantan.. dlm perjalanan baru teringat bithday mak semalam..
aiseh.. Mak maaf mak.. lupa plak birthday mak.. n just call to wish mak..

gambar mak latest tahun ni masa mak dtg umah kakak di cheras..
mak dgn kakak dan ank2 buah..


Mak.. tima kasih atas kasih sayang dan sabar dgn kerenah ank bongsu mak yg mcm2 perangai ni mak..
dan moga mak pnjg umur lg dan diberi kesihatan yang baik utk beribadat kepada Allah dan murah rezeki mak lg.. mak doakan ank mak ni murah rezeki so kita bleh p melancong mana2 .. kan mak.. :) n halalkan air susu mak ya.. yela ank bongsu mak sorg ni jela yg mmg nk nenen mak je smpai umur 2thn.. tima kasih byk2 mak.. sayang mak tak tau nk ungkap mcm mana..

dan saya nk petik ucapan kakak saya tuk mak saya..

"mak,selamat hari lahir...moga dpanjang usia tuk beribadat,dilimpahi rezki n keberkatan..tima kasih sebab x picit2 n buang kat sungai mase bebaru lahirkan kami semua..tima kasih sebab x buang kami kat tepi2 jalan n tepi longkang...bagi kasih sayng ilmu n makan...halalkan makan minum...."


bergambar dgn mak dan ank buah masa wedding saya.. 


mak dgn arwah mama (mother in law) ala2 tudung Dato' Siti makku berdua nih.. hehehe..
nota qaseh: kasihnya ibu sampai ke syurga.. sayangggg makk!! *peluk dan cium.. muaah!!*

Qaseh...
alynn fazz

No comments: